Info treningsavgift fotball sesongen 2022

Fotballen ruller for fullt med kamper og treninger for alle lag. Vi er veldig glade for at vi nå ser ut til å gå gjennom en normal sesong igjen. Her er info knyttet til treningsavgiftene i fotball sesongen 2022.

2022-05-16
Skreia IL

Medlemskap og treningsavgift er en viktig inntektskilde for klubben og legger grunnlaget for aktivitetstilbudene.

Mange av dere er nå godt kjent med klubbens elektroniske medlemsregister som håndterer innbetaling av såvel medlemskap som treningsavgift.

Medlemskapet følger kalenderåret og er lagt opp på medlemmene i registeret. Selv om man driver med flere grener i idrettslaget har man kun ett medlemskap. Mange har allerede vært inne og betalt sitt medlemskap for 2022. De som ikke har gjort dette vil finne det til betaling inne på sin bruker og oppfordres til å betale snarest. Vi har enkeltmedlemskap til 300 kr og familiemedlemskap til 600 kr. De aktive i Skreia IL må ha gyldig medlemskap for å bedrive sin aktivitet. Dette gjelder også trenere og lagledere samt andre med roller i komiteer/styret. Er du usikker på om du ligger inne i registeret så ta kontakt med Vidar.

I 2020 vedtok Skreia IL gratis treningsavgift for klassene 6-8 år i fotball og håndball. Dette videreføres også i 2022 takket være samarbeidspartnere som går inn og dekker dette spesifikt!

Vi deler som vanlig opp treningsavgiften for våre lag.

Senior herrer og damer har sin avgift delt opp i 3 hvor del 1 hadde forfall i mars. Del 2 har forfall 30. mai, mens del 3 vil ha forfall ca 20. august.

Klassene 9-19 år har sin avgift oppdelt i 2 med første forfall 30. mai og siste forfall ca 20. august.

De ulike avgiftene legges opp slik at de vises med riktig forfallsdato inne i registeret. Det betyr at du vil se din avgift ved pålogging først 14 dager før forfall.

NB! Medlemssystemet sender ut mail hver mandag med en oversikt over betalinger som ikke er betalt på de respektive brukere. Dette må ikke forveksles med purring så lenge forfall ikke har vært, men erfaring er at slik ukentlig utsendelse er nødvendig og riktig kontra månedlige utsending.

Her følger info knyttet til hvordan du kommer igang med å bruke systemet:

Hvis du har glemt passordet eller ikke har vært inne på systemet før må du gjøre følgende:

1. Gå til www.skreiail.no

2. Klikk på menyikonet øverst til venstre på hjemmesiden. 3 liggende streker hvis påloggingbildet ikke er synlig. 3 stående hvis bildet ikke vises.

3. Klikk på "glemt brukernavn/passord"

4. Fyll inn e-posten din og klikk "send". Du må bruke den e-posten som er lagt opp i systemet. Dette er da den du vil motta mailer på fra systemet når det sendes ut fellesmailer derfra.

Systemet sender deg da en e-post med en link for å sette nytt passord. Følg instruksjonene i mailen og trykk på linken i mailen. Der hvor det ligger flere brukere på samme mailadressen velger du den øverste lenken.

Har du kontroll på brukernavn og passord er det bare å logge seg inn.

Både medlemskap og treningsavgift legges opp i systemet og betales online. Logg deg på og gå inn på "mine medlemskap". Her skal da avgifter og medlemskap ligge. Både de som er betalt og ikke betalt. Klikk på betal og følg instruksjonene. Der hvor det er lagt opp familiemedlemskap vil det være familiens hovedkonto som er pålogging og dermed gir tilgang til de andre i familien via denne kontoen. Via familiens shovedkonto kan man nå betale for alle brukere uten å skifte profil. Avgifter og medlemskap ligger under "mine medlemskap" og vises også under knappen "betaling" (de som ikke er betalt). Der hvor det er lagt opp enkeltmedlemskap må man inn på den enkelte bruker å finne medlemskap og treningsavgift.

Skreia IL er opptatt av å ha et så korrekt medlemsregister som mulig. Oppdager du feil eller lurer på noe knyttet til registeret i forhold til både medlemskap og avgifter så meld fra til administrasjonen. Feil som oppdages knyttet til adresse, telefonnummer, fødselsdato o.l kan endres av den enkelte bruker selv under knappen "profil".

Hovedansvarlig for medlemsregister er daglig leder Vidar Buflaten 95048620, mail: dagligleder@skreiail.no

MTOTFLS

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket